niedziela, czerwca 26, 2016
Dłuższe odległości pomiędzy miastami aż o 75%
Taką decyzję podjęło SCS Software. Aktualna skala mapy w ATS'ie wynosi 1:35, zostanie ona jednak zmieniona i będzie wynosić 1:20, co spowoduje wydłużenie dróg poza miastami aż o 75%. Jest to ostatni moment, aby podjąć taką decyzję zanim będzie za późno.
Wszystkie te zmiany za sprawą opinii graczy i publiczności. Sam Wujek Bohun narzekał na most Golden Gate, jakoby nie odzwierciedla tego z rzeczywistości, a problemem była właśnie skala mapy.
Korzyści ze zmiany skali mapy:
Wszystkie te zmiany za sprawą opinii graczy i publiczności. Sam Wujek Bohun narzekał na most Golden Gate, jakoby nie odzwierciedla tego z rzeczywistości, a problemem była właśnie skala mapy.
Korzyści ze zmiany skali mapy:
- dłuższe odległości między miastami aż o 75%
- retusz istniejących dróg i skrzyżowań oraz ponowne umieszczenie miast
- więcej miejsca dla dużych widoków
- regulacja czasu - wolniejszy cykl dnia/nocy
- modernizacja problematycznych skrzyżowań
- modernizacja systemu doświadczenia kierowcy - bliższe temu z ETS2
- więcej przestrzeni dla gęsto zaludnionych obszarów w przyszłych rozszerzeniach mapy
Nowy tunel na drodze numer 101
Nowa skala mapy jest równa tej z ETS'a, więc upływ czasu w obu grach będzie taki sam. Teraz będzie także więcej miejsca, aby wrócić i poprawić niektóre z miejsc, które zostały naruszone ze względu na ograniczoną skalę i zastąpić je bardziej realnymi.
Korzyści są więc oczywiste - dostaniemy za darmo rozbudowaną mapę dotychczasowych dostępnych w grze terenów. Trzeba jednak liczyć się z czasem, ponowne skalowanie mapy zajmie kilka dobrych miesięcy, zanim będzie można przejść do pracy nad nowymi terenami oraz dodatkami.
Porównanie wielkości Kalifornii, Nevady i Arizony przed i po skalowaniu mapy.
Drogi, które zostaną dodane podczas skalowania mapy.
Skrzyżowanie dróg numer 101 i 58 po (po lewej) i przed (po prawej) skalowaniem mapy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz