piątek, stycznia 08, 2016

American Truck Simulator - Dostępność Pre-orderów oraz stany Nevada i Arizona

Na stronach polskich sklepów pojawiły się już Pre-ordery American Truck Simulator. Mowa tu o muve.pl i cdp.pl. Co ciekawe, pojawiły się trochę nie wyjaśnione informacje o dodatkach, ale o tym później. Na stronie muve.pl znajdziemy aż 3 oferty. Pierwsza z nich to wersja cyfrowa z DLC ze stanem Nevada. Druga to wersja pudełkowa z dwoma DLC: stan Nevada i stan Arizona (co ciekawe kosztuje tylko 5zł więcej). Trzecia oferta to wersja kolekcjonerska. Zawiera wersję pudełkową z dwoma wyżej wymienionymi DLC, miniaturowy model ciężarówki w skali 1:87, plakat American Truck Simulator oraz naklejkę American Truck Simulator. W ofercie cdp.pl znajdziemy 2 oferty. Wersja cyfrowa z DLC: stan Nevada i wersja pudełkowa z obojga DLC.

Trzeba przyznać, że można się trochę w tym pogubić. Nie należy spodziewać się, że dodatki otrzymamy od razu, tylko zostaną one wprowadzone do gry po jakimś czasie. Tak czy inaczej wydaje mi się, że wygląda to tak: Kupując wersję cyfrową otrzymujemy dodatkowo tylko stan Nevada, natomiast kupując jakąkolwiek wersje pudełkową otrzymamy oba DLC, czyli stan Nevada i stan Arizona. Ciekawe czy wyżej wymienione DLC otrzymamy tylko ze względu na to, że jest to Pre-order. Myślałem też, że cena Pre-orderu okaże się wyższa, jestem więc mile zaskoczony.

A wy co myślicie o tych dodatkach? Może znacie więcej informacji o nich? I czy w ogóle macie zamiar kupić grę? Piszcie w komentarzach ;).

3 komentarze:

  1. Jestem człowiekiem raczej negatywnie nastawionym do Pre-orderowania gier, a nawet do kupowania ich bezpośrednio po premierze, dlatego pewnie trochę czasu minie zanim ją kupię. No i poczekam pewnie na wersję elektroniczną ze względu na cenę. Co do dodatków, to w tym wypadku sam nie wiem co o nich myśleć. Nie widziałem jak na razie jak wygląda podstawowa mapa gry. Jeśli będzie podobna pod względem ilości miast i dróg jak ETS2 w wersji podstawowej, to uważam to za wystarczający obszar który można w dodatku zapełnić dość szczegółowo. Pozostaje kwestia cen DLC, bo jeśli zaczną sobie wołać po 10€ za każdy jeden stan, to mogą mi wypucować figurkę aż po same kulki. To tak jakbym kupił za 30€ nieskończoną grę i za każdy patch musiał dopłacać kolejne 10€, a będzie ich pierdyliard. Co innego, gdyby w jednym takim DLC znajdowały sie powiedzmy trzy stany. Wtedy byłbym w stanie dać te 10€ jak to było np. ze Skandynawią do ETS2.
    Jestem ciekaw też ja sprawa potoczy się z dostępnymi truckami. Z tego co tam gdzieś mi się obiło o uszy, to mają być Kenworthy, Volvo i Peterbilty. W porównaniu do ETS2 wygląda to trochę biednie. Zobaczyłbym w jeszcze np. Macka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do dodatków wydaje mi się, że nie będą dużo za nie wołać, skoro dopłacając 5zł do Pre-orderu dostajemy jeden stan, a podstawową mapę widziałem i jest sporo mniejsza od tej z ETS'a. A co do licencji na ciężarówki, to jest tak dlatego, ponieważ SCS nie chce wprowadzać nie oryginalnych marek i dopiero gdy uzyskają licencję dodadzą nowe ciężarówki do gry.

      Usuń
    2. The Crew z dodatkiem Wild Run kosztuje 30€. Sam dodatek kosztuje 25€. Także tutaj nie można za bardzo spekulować, b SCS i Ubisoft do to dwie zupełnie inne firmy funkcjonujące na zupełnie odmiennym pułapie ekonomicznym. Podaję jedynie jako przykład, że zawsze jakiś marketingowiec może spieprzyć robotę.
      Co do mapy-jeśli jest sporo mniejsza do tej ETSowej, która już sama w sobie bez Skandynawii i Going East jest dość biedna, to słabo to widzę. Widzę za to skok na kasę trzepaną na DLC. No cóż, zapeszać nie chce, ale mimo tego, że jestem dość zainteresowany tytułem, to na preorder się nie skuszę, a poczekam na jakieś sensowne gameplaye i recenzje aby móc samemu wywnioskować, czy jest warto pakować się w tę grę teraz, czy poczekać jak to zrobiłem z ETS2.

      Usuń