wtorek, grudnia 29, 2015

SCS Blender Tools w wersji 1.0

SCS Software zdecydowało się wydać swoje narzędzia dla moderów w wersji 1.0. Od razu wspomnę, że odniosę się tylko do najważniejszych zmian w stosunku do poprzedniej wersji, jak i nowych informacji. Więcej i bardziej szczegółowo znajdziecie na blogu SCS Software (w języku angielskim).

Możecie zapytać, po co SCS w ogóle wydało takie narzędzia teraz, skoro sam ETS 2 wyszedł już 3 lata temu, a moderzy nie potrzebowali ich do tworzenia modyfikacji. Firma głęboko wierzy, że Euro Truck Simulator 2 i American Truck Simulator będą grami długowiecznymi. Gry mają dalej być rozwijane i ulepszane w kolejnych latach, a wraz z World of Trucks nadal istnieją ogromne możliwości dla nowych ciekawych modyfikacji.

Z nadchodzącym wsparciem dla Steam Workshop, firma chce porozumieć się z twórcami najlepszych modyfikacji i oferować ich twórczość na oficjalnym kanale, lub nawet wprowadzić model biznesowy, który pozwoli na to, aby ich modyfikacje stały się stałą częścią gry.
Od poprzedniej wersji narzędzi, te rzeczy zostały dodane:

  • Obszerna biblioteka shaderów
  • Pełne wsparcie dla Prefab Locators włącznie z importowaniem i eksportowaniem
  • Implementacja Aliasing'u materiałów
  • Implementacja systemu Material Flavor
  • Nowy system ostrzeżeń i błędów
  • Kolor shaderów daje taki sam wynik w Blenderze, jak i w grze
  • Wsparcie dla Vertex color alpha
  • Prawidłowa obsługa siatek
  • Podgląd tekstur, gdy użytkownik wybiera je w przeglądarce plików
źródło: blog.scssoft.com

1 komentarz:

  1. Cieszy mnie fakt, że SCS myśli o tej grze przyszłościowo i nie ma zamiaru dać jej tak łatwo umrzeć. Przynajmniej jest jakiś tam cień pewności, że kupowanie gry i DLCów nie idzie na marne, tylko coś z tą grą robią.

    OdpowiedzUsuń