wtorek, sierpnia 18, 2015

Co dalej z blogiem?

Witam, mam do przekazania kilka ważnych informacji. Ostatnio liczba dodawanych postów oraz chęć prowadzenia tego bloga zmniejszyła się. Dlaczego? Z prostej przyczyny, bardzo słabej aktywności. Pierwszy post na tym blogu utworzyłem jakieś pół roku temu. Miałem nadzieję, że po takim czasie zdobęde jakąś aktywność na blogu ze strony czytelników, tzn. komentarze czy wymianę opini na dany temat. Być może mój blog nie ma najmniej wyświetleń i jest to mój pierwszy blog/strona który ma taką popularność, jednak to mi nie wystarcza. Oprócz tego, że firma PlayWay umieściła link do mojej recenzji Car Mechanic Simulatora (za co bardzo dziękuję) nie doświadczyłem żadnego komentarza. Jeśli ktoś na prawdę śledzi mojego bloga liczę, że się tutaj ujawni. Mam kilka pomysłów na rozwinięcie bloga, ale póki co, nie wiem czy ma to sens.

2 komentarze:

  1. Nie zniechęcaj się. Ja siedzę na bloggerze od paru lat, a na aktualnym blogu przez prawie trzy lata mam tylko nieco ponad 10000 odsłon. Wszystko zależy od tego, czy robisz to z pasji, czy dla zdobycia popularności. Bo jeśli z tego drugiego powodu, to możesz zwinąć manatki i spróbować na YT. Z doświadczenia wiem, że jeśli ktoś będzie chciał coś znaleźć, to znajdzie i w końcu trafi na twojego bloga. Jeśli zależy Ci na dużym ruchu to staraj się dopasować tematykę postów do aktualnych trendów zachowując przy tym główny motyw przewodni bloga. Szkoda, żeby zwijać interes. Jak chcesz, to napisz do mnie i możemy dogadać się z reklamą. Z chęcią pomogę, bo sam tutaj czasami zerknę i szkoda byłoby, żeby wszystko poszło się jebać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wyświetlenia to wydaje mi się, że nie jest najgorzej, bo w ciągu połowy roku mam ich prawie 6 tysięcy. Ogólnie wielkie dzięki za motywację, na pewno spróbuję twoich rad. :)
      A co do kontaktu, co masz na myśli? Możesz napisać na mój adres e-mail, który jest na stronie Kontakt.

      Usuń